Verzending van uw pakket

 

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via ...... met tracking en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan verzending via ...... met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem contact met ons op voordat u deze bezorgwijze kiest. Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

 

 

Tarieven

 

Afhalen in Waspik is gratis

Brievenbuspakje 0 - 2 kg € 4,10

Pakket 0 - 10 kg
max. 100 × 50 × 50 cm
€ 6,75

Pakket 10 - 23 kg
max. 176 × 78 × 58 cm
€ 13,00

Bij bestellingen boven de € 100,- betalen wij de verzendkosten voor u.

 

Retourneren

 

Ondanks dat wij de goederen zeer goed verpakken kan er toch een keer onderweg iets mis gaan. Ook kan het gebeuren dat een geleverde bestelling niet aan de verwachtingen voldoet of u heeft per ongeluk iets verkeerds besteld. De wet is hier heel duidelijk in en geeft u 14 dagen bedenktijd om goederen te retourneren.

Lees HIER meer over wat de wet zegt betreffende bedenktijd bij Kopen op Afstand

Hier zitten wel voorwaarden aan vast en die gaan we even voor u uitsplitsen.

Neem eerst contact met ons op per mailcontactformulier  of telefoon (0416-319009). Probeer klacht te omschrijven en vraag ons om een RMA nummer zodat we weten van wie het retour komt. U kunt  hier  een retourformulier downloaden wat u in moet vullen en meesturen met de retourgoederen. Een foto toevoegen aan de mail is gewenst.

 

 

De ongeopende in originele verpakking zittende retour producten kunt u versturen naar:

Bizarro BBQ - ZRS BV

Dwarsweg 10

5165 NM Waspik

 

Zorg ervoor dat u het voldoende frankeert. Wij adviseren te verzenden met track&trace zodat u bewijs van aflevering heeft

 

Wanneer betalen wij de verzendkosten?

  • U heeft een ander product ontvangen dan wat u heeft besteld
  • Het geleverde product is beschadigd bij u afgeleverd (laat dit, indien mogelijk, ook direct weten aan de bezorger en zorg dat hij een aantekening maakt)
  • Het geleverde product is heel anders dan wij op onze website beschreven hebben.
  • Het artikel is dubbel geleverd.

 

Wanneer betaalt u de verzendkosten?

  • U meldt het pas buiten de 14 dagen zichttermijn
  • U bent niet tevreden over het product 
  • U heeft per ongeluk het verkeerde product besteld

 

 

Zodra wij de goederen retour ontvangen hebben gaan wij ze controleren voordat we overgaan tot restitutie ervan. Wij gaan er van uit dat het ongeopend in originele verpakking retour komt. Indien dit niet het geval is zullen we in overleg met u tot een passende vergoeding komen.

Volg ons op Facebook